Holdånd, Indflydelse og Tillid, Ansvarlighed, Forandringsvillighed: 4 stærke grundlæggende værdier, der hjælper os med at opbygge en positiv og effektiv organisation.
RESPEKT – Forståelse og anerkendelse af kvalifikationer og evner hos andre; anerkendelse af mangfoldigheden af forskellige synspunkter, og de forskellige værdier og overbevisninger hos andre i de daglige aktiviteter.
ÅBENHED og ÆRLIGHED – Overveje nye og anderledes ideer, koncepter og metoder med engagement og indlevelse; dele egne tanker åbent og autentisk, oprigtigt og hensigtsmæssigt.
SAMARBEJDE – Etablering af effektive netværk med kollegaer, interessenter, kunder og teams for at udnytte mulighederne og kapaciteterne bedst muligt på tværs af organisationen; opbygge rummelige, alsidige relationer, der fremmer effektiv tværfunktionelt arbejde.
PARTNERSKAB – Opbygge personlige og teambaserede partnerskaber, der kollektivt opfylder fælles interesser og mål; styrke og støtte andre til at levere resultater der bidrager til de langsigtede mål i virksomheden.
STØTTE – Løbende sørge for at vejlede teamet; styrke og opmuntre andre for at sikre at fokus og momentum består og bidrager med positive input.
ANERKENDELSE – Forstå og anerkende den indsats og de resultater der opnås af de enkelte, teamet og afdelingerne; søge værdi og erfaring i alle aktiviteter og give konstruktiv kritik.
TAGE ANSVAR – Aktivt træffe beslutninger for opgaver og mål; åbent anerkende at de trufne beslutninger, ville påvirke det samlede resultat; evaluere resultater med henblik på fortsat læring og forbedring.
KUNDEFOKUS – Gøre kundernes behov til primære fokus for alle aktiviteter; levere enestående kundeservice for at opbygge, udvikle og fastholde langsigtede kunderelationer.
SUNDHED & SIKKERHED – Tage personligt ansvar for sikkerhed og sundhed. Overholde alle sikkerheds- og sundhedspolitikker samt procedurer, og samtidig skabe og vedligeholde et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
FLEKSIBILITET – Villig og i stand til at tilpasse sig og ændre strategi, for at nå de overordnede mål; åben overfor forandring og ny information; proaktivt tilpasse sig ændrede forhold eller uforudsete forhindringer.
LEDERSKAB – Guide, motivere og udvikle andre til at yde deres bedste; aktivt forudse og forvente ændringer og agere som rollemodel.
KONSTANT FORBEDRING – Forsøge at finde de bedste arbejdsmetoder og aktivt forbedre eksisterende forhold og processer; anvende passende metoder til at identificere muligheder, implementere løsninger, måle effekten og anerkende en konstant forbedring som essentielt.