Ville du møde op til første date i en slidt trøje. Nej vel? Emballagen er dit første fysiske møde med kunden, så sørg nu for at blive husket. Nettet er som datingmarkedet - der er muligheder nok! Leverer du ikke noget unikt, bliver du ikke husket. Gør emballagen til din wingman! Gennem emballagen kan du skabe en unik unboxing experience, der booster dit brand og kundens loyalitet. Det må da være et forhold, der er værd at investere i?
Siger dine kunder ”næææh, ihhh, åhhh”, når de modtager en pakke fra dig? Eller tænker de ”gad vide, hvem det her er fra”? Når det gælder branding, starter kundeoplevelsen allerede på emballagen. Og her er der mange muligheder for at gøre et stærkt førstehåndsindtryk.
Emballage med tryk, er en af de mest anvendte muligheder til at skabe en mindeværdig unboxing oplevelse. Og her kan du sagtens tænke ud af boksen! Udover papkasser med tryk kan du nemlig printe dine egne labels, satinbånd, personlige kort og meget mere.
Unik emballage har altid været en vigtig del af kundeoplevelsen og et kraftfuldt værktøj til at opbygge brand awareness. Specielt på tre fronter, spiller emballagen en afgørende rolle: Branding og kundeoplevelse, omtanke for miljøet og frustrations-fri returnering.
Vores designere hjælper dig med at give dit brand et løft gennem emballage, der optimerer kundeoplevelsen.
Med vores Design Center i ryggen kan du overvinde selv de vanskeligste udfordringer. De skaber højteknologiske løsninger, der opfylder dine unikke behov.
Vores produkt managere er multi-materiale eksperter. Derfor kan de skræddersy emballagen til dit produkt og anvende de materialer, der passer bedst til din udfordring.
KUNDECASE
Sådan sikrer du pakkerne og undgår
returneringer
KATALOG
til webshops