Telefonerne er åbne man-tors 8-16.30 fre 8-15
Kontakt os

FAQ Mine ordrer

Find svaret på de mest almindelige spørgsmål omkring dine ordrer her. 

Bestilling

  • Søg efter produkter i søgefeltet og tilføj dem nemt til indkøbsvognen.
  • Efter du er logget ind kan du oprette favoritlister og dermed spare tid næste gang du skal bestille. Faktisk kan ordrer laves på under ét minut hvis du bruger "Mine favoritter".
  • Ved at gå til "Min ordrehistorik" kan du nemt genbestille dine tidligere ordrer
  • Hvis du kender varenumrene, kan du også benytte "Hurtig bestilling"-funktionen til højre for søgefeltet. Tast varenumrene og gå direkte til indkøbsvognen. 

1. Hvis du kender varenumrene, kan du benytte "Hurtig bestilling"-funktionen til højre for søgefeltet i toppen af siden.
2. Tast varenummer og klik ”Tilføj til indkøbskurv”

 

Tjek venligst varenummeret, kan der være en tastefejl? Ellers prøv at søg på produktnavnet i stedet. Måske har varenummeret ændret sig.


Hvis du stadig ikke kan finde det, så tag fat i kundeservice.

Har du lagt en ordre via antalis.dk, vil du straks efter se en bekræftelses-side i din webbrowser. Derudover vil du også modtage en e-mail med bekræftelse på modtagelse af webordre. Så ved du at vi har modtaget din ordre.

 

Efter ordren er gennemgået af kundeservice, vil vi sende en endelig ordrebekræftelse med bekræftet leveringsdato. Bemærk at den KAN blive sendt til en anden e-mailadresse i din organisation. Såfremt e-mailadresse til ordrebekræftelse skal ændres, bedes du kontakte kundeservice.

Straks efter ordren er lagt via antalis.dk går vi igang med at forberede reservation af varerne og afsendelse af din ordre. Ønsker du at ændre eller annullere din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice. Husk at opgive ordrenummeret som du modtog i e-mailbekræftelsen. 

Kreditkortet tilbydes ikke i tilfælde af, at en vare går i stykker med en levering, der er planlagt til mere end 5 dage.

Dette skyldes den debiteringstilladelsesperiode, der er givet af pengeinstitutterne (levetid på 7 kalenderdage).

 

Proceduren for online betaling i Antalis Danmark er følgende:

I løbet af ordren:

  • Bevillingsanmodning fremsat til banken
  • Bemyndigelse givet af banken
  • Udgang af varer fra Antalis depot og levering
  • Udlevering af følgesedlen
  • Udskrivning af faktura
     

Udstedelsen af ​​fakturaen genererer opkrævning af værdien svarende til de leverede varer. I tilfælde af brud vil kun værdien af ​​det, der blev leveret til dig, blive opkrævet.

Kontakt venligst kundeservice. Du vil modtage en refusion i form af en kredit på din konto.


I henhold til vores generelle salgsbetingelser (GTC) kan returneringsomkostninger tilbageholdes afhængigt af baggrunden for ​​annullering af ​​ordren.

Integration med dit system

Antalis tilbyder EDI-opkobling (Electronic Data Interchange) til de fleste af vores større kunder og leverandører. Fordelen med EDI er at købs-, ordre- og faktureringsflow kan køre automatisk med minimal vedligholdelse for vores kunder.


Vi tilbyder de fleste gængse typer EDI-opkoblinger i Skandinavien, og har et dedikeret projektteam til at håndtere opsætningen. 

 

For at komme igang skal du kontakte din salgskonsulent eller kundeservice, som vil hjælpe dig videre. 

 

For at få aktiveret stregkode-scanning når du besøger antalis.dk skal du kontakte din salgskonsulent eller kundeservice.

 

Når funktionen er aktiveret kan du scanne stregkoden på de varer du køber hos Antalis og dermed hurtigt føje dem til indkøbsvognen på antalis.dk.

Antalis.dk er kompatibel med de fleste nyere webbrowsers, dog vil du kunne opleve udfordringer med ældre versioner af Safari.

 

Vi anbefaler at du bruger enten Google Chrome (PC og Mac) eller Firefox (PC og Mac).


Here are the links to download them :

 

For iPhone/iPad anbefaler vi brug af Safari browser.

 

Fandt du ikke det, du søgte?

Klik her for at kontakte vores kundeservice team.