Inspiration, Nyheder, Kundecases, Emballage

tershine - En unboxing experience, der skinner igennem

04 mar. 2022 —
Udskriv
tershine-top-banner-1096x519.jpg (tershine-top-banner-1096x519)

tershine ønskede at skabe en mindeværdig kundeoplevelse, hvor produktet skinnede igennem. Emballagen spredte sig hurtigt på de sociale medier og kommentarerne strømmede ind.

tershine ønskede at skabe en mindeværdig kundeoplevelse, hvor produktet skinnede igennem. Emballagen spredte sig hurtigt på de sociale medier og kommentarerne strømmede ind.

Emballage med wow-effekt

Med det svenske brand, tershines, lakbeskyttelse når dit køretøj nye højder. Derfor havde de brug for en emballage, der afspejlede dette. En emballage, som fik deres produkt til at skinne lige så smukt som din bil efter en omgang "Magnify".

 

Ildsjælen og grundlæggeren, Tobias Ericson, startede firmaet i sin fars garage. Med sin vante gang i branchen, var han udemærket klar over de lignende produkter på markedet. Derfor var det altafgørende, at emballagen ville skille sig ud og produktkvaliteten skinne igennem. 

 

bar-pink.png

 

"Jeg ville have en emballage ulig nogen anden - gerne med en funktion, der gjorde indtryk. Antalis var super professionelle gennem hele processen fra idé til færdigt produkt."

 

Tobias Ericson, Grundlægger og administrerende direktør, tershine

Tobias Ericson, VD tershine

For at opnå en mindeværdig købsoplevelse, fik emballagen en opsigtsvækkende funktion, hvor toppen glider op, og produktet afsløres, når man trækker i en snor. Men det var ikke nok, de ønskede den helt rette præsentation af produktet. Derfor blev kassen udfyldt med et skumindlæg tilpasset produktets størrelse.  
 

Et lækkert tryk blev lagt på forsiden, der spillede på produktets funktion med budskabet "Pull for maximum gloss". Trykket gav ikke bare emballagen et eksklusivt look, men fik også folk til at trække i snoren. 

Kommentarerne strømmede ind

Emballagen spredte sig hurtigt på de sociale medier og kommentarerne strømmede ind. Folk var vilde med emballagen og kommentarfeltet bugnede med tumps up og tilkendegivende tilbagemeldinger. tershine fik det ønskede "shine", og den optimale eksponering. 

 

 

tershine-social-media (295 × 500 px).jpg (tershine-social-media (295 × 500 px))

"riktigt Awesome förpackning!😍😍"

"Den ska jag fan ha!!😍🔥 Är det begränsat antal som får förpackningen?🔥"

"What kind of sourcery is this🤯"

"Blir inte mycket bättre än så här. Produkt och förpackning som levererar på en helt ny nivå 🔥😍"

"Så jävla cool förpackning!!!! 😎❤️"

"Vilken jävla låda😍🤤"

"Alltså helt sjukt vilken jäkla grym förpackning🌟👌👌💯 Det skriker bara VILL HA 👏👏😄👍👍"

"Kan nog säga att det där var den snyggaste förpackningen jag någonsin sett 🤘😳😅"

"Love the BoX and I think I will love the coating as well if I get one...."

"Men shit vilken nice låda då 😍😅😂😎👍"

"Kan nog vara den sjukaste förpackningen jag sett. Snyggt!😄"

En duo, der dominerer 

Emballagen og tershine fik den helt rette omtale og mange blev fristet til at købe produktet i den eksklusive emballage. tershine fik skabt den optimale kundeoplevelse, hvor embllagen skinnede om kap med produktet. 

 

 

+ Fordele

 

kundupplevelse - låda med plus som flyger ur.png

Unik unboxing experience

Den smarte funktion og det eksklusive design sikrede en mindeværdig oplevelse
megafon som låter högt.png

Branding

Emballagen skabte stor hype omkring produktet og virksomheden
symbol för en bättre kundupplevelse

Optimal produktpræsentation

Den smarte emballage og det lækre tryk præsenterede produktet på bedste vis

 

 

 

 

Læs også...