Leverancer
Ofte stillede spørgsmål
Din effektivitet afhænger i høj grad af kvaliteten af vores leverancer. Vi har et avanceret, effektivt og leveringssikkert logistiksystem. Fra vores lagre plukker, pakker og sender vi årligt mere end 100.000 paller og 250.000 pakker.
Skal vi øge lagerkapaciteten på en bestemt vare, så vi kan dække dine akutte behov? Intet problem. Har du andre ønsker? Så bare spørg. Ikke alt kan lade sig gøre, men næsten …
Vi dækker hele Danmark med leverancer dagen efter bestillingen. Du kan bestille varer fra vores lagersortiment frem til deadline. Fra vores omfattende nordiske centrallager kan vi levere i hele Danmark indenfor 2-3 hverdage.
Vi arrangerer gerne ekspreslevering med kurer. Betaling for denne type fragt sker som udgangspunkt direkte med kurerfirmaet.
I samarbejde med vores partner på transport leverer vi i hele Danmark.
Vi kan omlæsse dine varer til specielle pallestørrelser på vores lager, f.eks. til mindre paller hvis varen skal leveres i en smal elevator. For at kunne levere dagen efter, skal ordren være os i hænde inden kl. 11.00. Kontakt kundeservice for yderligere information og priser.
Normalt leverer vi alt til dør, rampe eller elevator. Hvis du har behov for at få båret varerne ind eller op tilbyder vi naturligvis også dette. Vi har faste timepriser, og du kan kontakte kundeservice for priser og yderligere information.
Du har også mulighed for at afhente lagervarer fra vores lager i Hørning. For at undgå ventetid skal du bestille 1 time før afhentning. Aftal altid afhentning med vores kundeservice.
Vi modtager gerne hele ubrudte pakker og paller retur mod et gebyr + returfragt, så længe det er en lagervare. Hvis varen er skåret eller på anden måde forarbejdet bortfalder returretten. Se mere i de generelle handelsbetingelser.
Til de kunder med en forretning, der kræver større fleksibilitet, tilbyder vi mulighed for at vælge tidsbestemt levering. Kontakt kundeservice for yderligere dialog om dine behov.
Vi lagerfører dine produkter på vores lager i Hørning eller Holstebro. Hvis du ønsker det, overvåger vi dine lagerbeholdninger og sørger for, at varerne bliver genbestilt.
Vi plukker og pakker dine produkter, så leverancerne når sikkert frem til dine kunder eller samarbejdspartnere.
Vi har stor erfaring i at købe papir, medier til storformatprint og emballageprodukter. Vi tilbyder at håndtere indkøb fra dine leverandører og håndterer også gerne dine ordrer. Vi kan modtage dine ordrer via telefon, e-mail, via vores webshop, og direkte i vores lagersystem.
Udnyt Antalis’ ekspertise på logistikområdet. Vi er åbne for at lave en skræddersyet løsning for netop din virksomhed. Du kan tage kontakt til din normale Antalis repræsentant, kundeservice eller udfylde dette skema, så kontakter vi dig snarest