I dag er den mest effektive måde for virksomheder at ramme kunderne på at benytte sig af direkte marketing kampagner, som kombinere e-mail, online landingssider og tryk.
Styrken ved det Trykte: Tryk kan styrke effektiviteten af andre kanaler. Papir er nøglen til at forbinde online medier med offline medier.
Tryksager kan både blive personliggjort, målrettet og forbundet, hvilket skaber et kraftfuldt værktøj til direkte markedsføring. Hos Antalis finder du et fuldt sortiment af medier, som kan hjælpe designere med at skabe innovative tryksager, som styrker brugen af andre kanaler til direkte marketing.
I dag er den mest effektive måde for virksomheder at ramme kunderne på at benytte sig af direkte marketing kampagner, som kombinere e-mail, online landingssider og tryk.
Styrken ved det Trykte: Tryk kan styrke effektiviteten af andre kanaler. Papir er nøglen til at forbinde online medier med offline medier.
Tryksager kan både blive personliggjort, målrettet og forbundet, hvilket skaber et kraftfuldt værktøj til direkte markedsføring. Hos Antalis finder du et fuldt sortiment af medier, som kan hjælpe designere med at skabe innovative tryksager, som styrker brugen af andre kanaler til direkte marketing.
Det her er “b to me” marketing: personaliseret brandengagement hjælper med at forbinde sig til brandets kunder, og papir gør den forbindelse endnu stærkere. 63% af modtagerne husker en personliggjort marketingtryksag som de har modtaget*.
“Lad være med at henvende dig til dine læsere, som om vi alle sammen var tilstede på et stadion. Når folk læser dit budskab, er de alene. Lad som om du skriver et brev til dem på vegne af din kunde.”
David Ogilvy
Afhængigt af tryksagens design, så vil valget af papir have en umiddelbar effekt på modtagerens opmærksomhed. Med gloss- eller silkbestrøgne papirer vil levende farver fange modtageren. Novatech til offset tryk og Novatech digital til digitaltryk er bare nogle af Antalis velkendte bestrøgne brands.
Antalis’ naturlige, ubestrøgne papir kan give en tryksag et særligt, mindeværdigt touch.
* Kilde: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
70% af alle direct mails åbnes (Kilde: InfoTrends 2016).
Tryk er den mest troværdige kanal. Tryk virker: den gennemsnitlige svarrate for direct mails er 4,4% vs. 0,1% for e-mails. 45% af kunder agerer på direct mail*.
Tryk forbinder offline og online: langt de fleste burger e-mails til at kommunikere med sine kunder og sikre sig at deres produkter skiller sig ud. En tryksag kan være en simpel flyer med fuldfarvebilleder, men den kan også være mere kompleks for eksempel: et postkort, en adresseret mailer eller en folder.
Formatet og designet af tryksagen vil guide dig i forhold til at vælge det rigtige medie fra Antalis’ sortiment.
Til postkort er den grafiske karton Invercote G med bestrygning på den ene side et oplagt valg. Ultra glat overflade og passende stivhed.
Til adresserede mailers kan vi anbefale dig Print speed Offset eller Print Speed laser-jet, som har en naturlig følelse, hvilket giver en ekstra dimension til din mailer.
* Kilde: Balmétrie 2015-2016, GIE Balmétrie/Ipsos 2017
Tryksager rører ved vores hjerte og hjerne: tekstur, finish og farve af en tryksag kan påvirke, hvorvidt den bliver åbnet og læst eller ej. Du finder et bredt sortiment af papir hos Antalis, som giver designere og brandejere mulighed for at skabe en uendelig variation af kreative tryksager.
Du finder mange kendte brands med ekstraordinær rigdom af kreativitet:
Brandejere har også behov for nye måder at skille sig ud på. De ønsker sig innovative ideer og kommunikationselementer i høj kvalitet for at kunne vise deres brand. Med en række specialmedier gør vi det muligt for dig og andre at skabe nye ideer og effektive mailingløsninger – der er uendelige muligheder.
For at skabe en mailing som modtageren vil beholde og huske, så findes løsningen MagneCote, som er det første magnetiske papir der kan trykkes, perforeres og udstanset – præcis som papir.
Kreativitet kan blive udtrykt gennem dit valg af papir og trykteknik.
Offset tryk
Effekterne og finishen på en direct mail eller brochure kan hjælpe dit brand med at skille sig ud: indarbejd en lak på forsiden, foliering eller prægning kan have indflydelse på en virksomhed og dets produkter.
Digitaltryk: mere end CMYK
Har du en opgave med mindre oplag, så kan du skabe digitalt forstærkede sider ved at bruge Digital Embellishment.
Digitaltryk vil stige med 27% mellem 2015 og 2020 til mere end 25 milliarder sider på verdensplan.
De værdiskabende specialeffekter inkluderer en masse kreative teknikker:
Disse kreative effekter kan let trykkes i den digitale maskine.
Tryk af variable data og personalisering er nøgleegenskaber, som lader brandejerne målrette sin trykte kommunikation på den mest effektive måde. Trykte direct mails kan nu være kreative, personaliserede, målrettede og forbundne!