Inspiration, Nyheder, Visuel kommunikation

RAM PLET MED BUDSKAB OG AVERY-PRODUKTER

26 sep. 2021 —
Udskriv
Avery-wrapping-850x337.jpg

Der er stort markedsførings potentiale i car wrapping for en dygtig annoncør, men der findes faldgruber. Med de rigtige kundskaber hjælper du let dine kunder med at ramme plet. Her får du de fem mest almindelige fejltagelser, hjælp dine kunder med at undgå dem og du har garanti for en tilfreds kunde.

Der er stort markedsførings potentiale i car wrapping for en dygtig annoncør, men der findes faldgruber. Med de rigtige kundskaber hjælper du let dine kunder med at ramme plet. Her får du de fem mest almindelige fejltagelser, hjælp dine kunder med at undgå dem og du har garanti for en tilfreds kunde.

1) Der sker for meget

Mennesker har ikke tid til at se på en bil og se alt det som sker, så hold det enkelt. Det betyder et enkelt grafisk design, og ingen store tekstblokke. Gør det enkelt at fokusere på et budskab.

 

2) Svag kontrast

Kontrast er utroligt vigtigt eftersom budskab som regel ses i forbifarten eller på afstand. Sørg for at elementerne er tydeligt adskilte fra hinanden for at forbedre den optiske oplevelse. Vær særligt grundig med tekst og baggrund.

 

3) Tekst som er svær at læse

Tænk på de som skal læse teksten og på hvilken afstand. Sørg for at lave dine forberedelser angående valg af skrifttype og størrelse på teksten. En fejl her er fatal. Hvis ingen kan læse budskabet falder alt til jorden! Undgå også for meget tekst – ekstra indhold betyder ikke noget, hvis man ikke kan nå at læse det. Hvis du vil have meget tekst, så fokuser på at gøre teksten interessant, for at lokke læseren tættere på.

 

4) Forkert call to action (opfodring)

Det bør være enkelt og fristende at handle på budskabet efter at have set bilen. Tænk over, hvad du ønsker, at læseren skal gøre efter at have set budskabet. Skal de ringe eller scanne en QR-kode eller besøge en hjemmeside? Vælg det som er lettest for din målgruppe.

 

5) Kedeligt indhold

Føles det som om du gør ”som alle andre”, så har du måske allerede begået en fejl. Vær ikke en i mængden – gør din bil interessant på en anden måde. Flot grafik, exceptionel kvalitet, et særligt lokkende tilbud eller en unik opfordring kan betyde forskellen mellem fremgang og fejltagelse.

Lars W.jpg

Uanset dit budskab, så kan du hos Antalis få markedsledende produkter fra Avery Dennison, som passer til din opgave, uanset om det gælder et heftigt design, beskyttelse eller synlighed. Avery Dennison’s produktsortiment garanterer hurtige, enkle installationer og kommer i mange varianter, farver og overflader fortæller produktchef Lars Wiklund. Har du behov for professionelle råd omkring Avery produkter, så kan du altid kontakte os på 72 100 102.