Services

Delivery-and-Shipping_ContentPage_259x194.jpg

Leverancer  & Logistik

Leveringsservice & Logistik
Vores kunders produktivitet afhænger i høj grad af kvaliteten af vores leverancer såvel som vores evne til personlig service. Vi tilbyder derfor transportløsninger og lagerhold fra vores logistikcenter i Hørning ved Aarhus. Dine professionelle tryksags- og emballagematerialer er til rådighed, når du skal bruge dem. Få brancher stiller så høje krav som den grafiske, som vi har betjent i mere end 80 år. Det høje serviceniveau har vores nye kunder i andre brancher naturligvis også glæde af. Antalis’ samarbejdspartnere på transportområdet er blandt de førende i Danmark og er miljømæssigt med i front.

Leveringsbetingelser
Fragtfrit til bestemmelssted (INCO term ”CPT”). Fragtfrie leverancer gælder Sjælland, Jylland samt brofaste øer. Til ikke-brofaste øer leveres efter aftale.

Leverancer
I samarbejde med vores samarbejdspartner på transportsiden som er blandt de førende på miljøsiden leverer vi i hele Danmark og vi har også mulighed for leverancer i resten af Norden, hvor vi gerne håndterer import og eksportpapirer.

Levering dagen efter ordre
Vi dækker hele Danmark med leverancer dagen efter bestillingen. Du kan bestille varer fra vores lagersortiment frem til 16.30. Fra vores omfattende nordiske centrallager kan vi levere i hele Danmark indenfor 48 timer. I Storkøbenhavn kan vi i normalt levere fra centrallager indenfor 24 timer.

Ekspresleverancer
Vi arrangerer gerne ekspreslevering med kurer. Betaling for denne type fragt sker som udgangspunkt direkte med kurerfirmaet.

Indbæring 
Normalt leverer vi alt til dør, rampe eller elevator. Hvis du har behov for at få båret varerne ind eller op tilbyder vi naturligvis også dette. Vi har faste timepriser, og du kan kontakte vores
Kundecenter for priser og yderligere information. 

Levering på specielle paller
Vi kan omlæsse dine varer til specielle pallestørrelser på vores lager, f.eks. til mindre paller hvis varen skal leveres i en smal elevator. For at kunne levere dagen efter skal ordren være os i hænde inden kl. 11.00. Kontakt vores Kundecenter for yderligere information og priser.

Afhenting
Du har også mulighed for at afhente lagervarer fra vores lager i Aarhus. For at undgå ventetid skal du bestille 1 time før afhentning. Vores åbningstider for afhentning er
mandag - torsdag 7.30 – 17.30, og fredag 7.30 – 17.00. Aftal altid afhentning med vores Kundecenter.

Returvarer
Vi modtager gerne hele ubrudte pakker og paller retur mod et gebyr på kr. 250 pr. palle + returfragt, så længe det er en lagervare. Hvis varen er skåret eller på anden måde forarbejdet bortfalder returretten.

Indkøb og ordrehåndtering
Vi har stor erfaring i at købe papir og emballageprodukter hjem, og vores købekraft er stor. Vi tilbyder at håndtere indkøb fra dine leverandører og håndterer også gerne dine ordrer. Vi
har mulighed for at modtage ordrer via telefon, e-mail, via vores webshop, og direkte i vores lagersystem.

Lagerføring, pluk og pakning
Vi lagerfører dine produkter på vores lager i Aarhus. Hvis du ønsker det, overvåger vi dine lagerbeholdninger og sørger for at varerne bliver genbestilt.
Vi plukker og pakker dine produkter så leverancerne når sikkert frem til dine kunder eller samarbejdspartnere.

Skræddersyede løsninger 
Hvis du har en idé til hvordan du kan udnytte Antalis’ ekspertise på logistikområdet, så ring og lad os få en snak. Vi er åbne for at lave en skræddersyet løsning for netop din virksomhed. Du kan enten tage kontakt til din normale kontaktperson hos Antalis, eller ringe til logistikansvarlig Jan Lau Jensen eller sende en mail på email.