Om Antalis

Strategy_259x173.jpg

Strategiske  Initiativer

Læs om vores strategiske initiattiver:
Lær alt om digitale muligheder på markedet og indenfor det kreative papirunivers.

 

 

 

 

  • The Paper Book

    Ny komplet kollektion af kreativt papir. En 3,5 kg tung prøvebog fyldt med hundredevis af A4 prøver fra alle de kendte brands som Conqueror, Rives, Curious og Keaykolour, udviklet og fremstillet af ArjoWiggins og distribueret verden over af Antalis.

    Læs mere
  • Digital to Business

    Digitalt tryk revolutionerer trykkeriverdenen. d2b initiativet giver Antalis muligheden for at hjælpe vores kunder med de udfordringer der opstår i et evigt skiftende marked, være på forkant med udviklingen i industrien og opfange nye forretningsmuligheder.

    Læs mere
  • Kreativt papir

    Oplev det største udvalg af kreativt papir og bliv inspireret af vores forskellige brands.
    Besøg os i vores showroom, hvor vores dedikerede medarbejdere vil hjælpe dig med at finde det bedste materiale til dit projekt.

     

    Læs mere
  • Creative Power

    Opdag det største sortiment af kreative papirkvaliteter og bliv inspireret af vores mange brands.
    Besøg os i The Paper Lab og få rådgivning og inspiration til dit næste projekt.

    Læs mere
  •  

    Med projektet ”The Book of 12” ville vi undersøge, hvordan grafiske designere og kunstnere ser papirets rolle i en verden, der bliver mere og mere digitaliseret. Deres svar viser tydeligt, at papir stadig er et unikt medie, der giver en følelsesmæssig oplevelse, som de digitale medier ikke kan måle sig med – samtidig siger de, at arbejdet med papir er en kilde til inspiration for dem.

    Læs mere