Bemærk: Information i forhold til Coronavirus (COVID-19). Hold dig opdateret under "Nyheder".

Vores engagement

Environment_procurement_policy_ContentPage_259x194.jpg

Antalis'  indkøbspolitik

Antalis arbejder på at have leverandører,
der tager hensyn til miljøet

 

Vores mission:
Antalis bestræber sig på at samarbejde med leverandører, der tænker miljøet ind i deres daglige virksomhed.

 

Vores strategi:

• Vi opfordrer leverandørerne til at optimere effektiviteten i deres produktionsprocesser og bidrager til at sprede miljøforbedringer i hele forsyningskæden.

• Vi opfordrer vores leverandører til at formulere en klar miljøpolitik.

• Vi opfordrer vores leverandører til at overvåge CO2 udledningen for deres produkter og til at arbejde med udviklingen af produkter og processor på fabrikken for at nedbringe CO2 udledningen.

• Vi forsøger at samarbejde med de papirfabrikker og leverandører, der arbejder med et certificeret Environmental Management System (EMS), så som ISO 14001 eller Eco - Management and Audit Scheme (EMAS) eller andre anerkendte industristandarder.
                                                    
• Vi sikrer, at de papirfabrikker og leverandører vi samarbejder med leverer produkter direkte til distributionscentre, hvor de kommer på lager, således at CO2 udledning ved transport reduceres.

• Vi køber en lang række miljøvenlige produkter såsom certificerede (FSC & PEFC) eller genbrug.
                                      
• Vi vil etablere systemer til at overvåge, vurdere og evaluere vores leverandørers miljøpræstationer og aktiviteter.

• Antalis arbejder globalt med at implementere og bibeholde kravene for FSC og PEFC Chain of Custody  i hele koncernen.

• Sociale spørgsmål, sundhed og sikkerhed er vigtigt for Antalis og det kommunikerer vi til vores leverandører.
 
• Vi yder støtte, vejledning og rådgivning til forespørgsler fra kunden om alle vores produkters miljømæssige udmærkelser og leveringsmetode.


Målsætning:

• Sikre at alle leverandører kender til og har en kopi af vores Indkøbspolitik.

Ansvarligt indkøb

Sequana har udviklet en plan for ansvarligt indkøb, baseret på vores Code of Conduct og CSR principper. Dette skal sikre, at vores indkøbsaktiviteter er ansvarlige og bæredygtige.
Disse bestemmelser gælder for alle samtlige indkøb og for alle afdelinger og enheder i koncernen(Antalis og Arjowiggins).

Alle bestemmelserne kan læses i dokumentet “Sustainable woodpulp and paper sourcing Policy”.

For mere information, Klik her.

antrak_73x73.jpg

 

Med Antrak sikrer vi sporbarheden af dine produkter.
Vil du læse mere om Antrak, klik her.

 

 

  • Antalis' Indkøbspolitik