Anvendelse visuel kommunikation

window_graphics_259x194_resize_resize.jpg

Vinduesreklame 

Vinduer eller glasfacader i butikker eller på kontoret kan være et glimrende sted at promovere dit produkt eller din virksomhed.
Vinduesreklame kan tilpasses den øvrige skiltning og vil underbygge dine budskaber. Vinduer kan laves til store ”billboards” som reklamerer for butikken uden at forhindre udsyn eller at lyset kan trænge igennem.
Statiske film og ultra-aftagelig selvklæbende kampagnefilm giver dig mulighed for at montere print af høj kvalitet på glasset, uden at du skal slås med rester af lim efter afmontering.
Du skal bruge det medie der passer til projektet: statisk film, selvklæbende, Frosted film, optisk klar film, vinduesfilm (one way vision).

 

Se produkter

Værd at huske:

  •  Som med de fleste salgsdisplays (POS) så er produktets levetid afhængig af materialet du bruger. Hvis du ønsker en lang levetid på dit design, bør du tilpasse materialet til dine krav.
  •  Vindueskampagner kan produceres på statisk film eller på ultra-aftageligt selvklæbende kampagnefilm, men reklame med længere levetid kræver mere permanent klæber.
  •  Husk at der findes klare eller hvide printmaterialer, tag hensyn til dette når design og anvendelse skal besluttes.
  •  Vinduesreklame kan let blive meget påvirket af sollys. Det er derfor vigtigt at anvende materialer som tåler meget UV stråling, så du undgår at dit design falmer.
  •  One Way Vision film kan anbefales. Denne forhindrer ikke lyset i at komme ind og man kan se ud indefra. Afhængig af applikationen, kan der anvendes film med forskellig hulstørrelse, og skal der printes med UV-inkjet, anbefaler vi et produkt med dobbelt releasepapir der forhindrer farven i at fylde hullerne i filmen ud.

Anbefalede produkter

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •