Anvendelse Visuel kommunikation

roll-up_259x194px.png

Roll-Up 

En udstilling er ikke komplet uden brug af ROLL-UP!
ROLL-UP er en af de mest kendte og brugte former for displays der findes. Det har en meget fleksibel form og er et af de mest populære værktøjer der findes for at tiltrække opmærksomhed. Et ROLL-UP er et produkt som skal reklamere og fange kundens opmærksomhed. Det kan være en relativt billig løsning og kan give gode resultater. ROLL-UP displays kan bruges både til korttidsreklame og over en længere periode.

ROLL-UP passer ind på messen og ikke tager for meget plads, desuden kan du nemt tage den med dig og sætte den op på ingen tid!

Se produkter

Husk også:

  •  Når du vælger medie til dit Roll-Up display skal du sørge for at mediet er fladt; det er vigtigt at det trykte medie ikke krøller ved varmepåvirkning og fremstår helt fladt.
  •  Ingen sprækker: hvis du gerne vil have en flot og stærk kommunikation, bør du ikke gamble med produktkvaliteten for at undgå sprækker og bøjede flader.
  •  Opacitet: din kommunikation skal være flot og du ønsker at undgå gennemskin i produktet.
  •  Billedkvalitet: sørg for at vælge et kvalitetsprodukt, med en perfekt overflade, for at opnå det bedst mulige resultat. Samt at bruge materialer som passer til din trykteknologi.
  •  Holdbarhed: vælg et ridsefast produkt. Du kan laminere billedet hvis du ønsker at øge holdbarheden eller at give produktet en særlig overflade.

Anbefalede produkter

  •  
  •  
  •  
  •  
  •