Anvendelse Visuel kommunikation

floor_graphic_259x194.jpg

Gulvreklame 

Gulvreklame er en glimrende måde at fange kundens opmærksomhed på. Det er en metode som skiller sig væsentlig ud fra butikkens normale reklamekanaler. Det kan også være effektivt at bruge gulvreklame til messer. Gulvreklame kan virkelig være med til at danne grundlaget for udstillingens visuelle udtryk og afgrænse standen fra øvrige områder.

Gulvreklamer kan bruges til at styre trafik, tiltrække opmærksomhed til et specielt område eller produkt, og skabe en bredere og øget kommunikation.
Gulvreklame er meget slidstærkt og skridsikkert, og kan bruges både indendørs og udendørs.


Se produkter

Husk også:

  •  Overvej nøje hvordan din messestand skal bygges op, da dette vil påvirke valget af materiale.
  •  Udendørs bør du tage hensyn til hvordan materialerne reagerer med hensyn til direkte sollys, regn eller andre eksterne påvirkninger. Der findes specielle produkter til udendørs gulvreklame med kort holdbarhed, og du skal måske overveje om reklamen allerede skal starte i parkeringshuset ved messen.
  •  Overvej også hvilket underlag gulvreklamen skal monteres på: brug forskellige produkter efter om du skal montere på keramiske fliser, asfalt eller tæpper.
  •  I visse tilfælde er der specielle områder der skal tages hensyn til når man ønsker at bruge gulvreklame. Sørg for at produktet opfylder de gældende anti-slip reguleringer eller miljøcertificeringer. For eksempel findes der produkter som er brandhæmmende og derfor skal opfylde strenge krav til brandsikring indenfor messeområdet.
  •  Visuel gennemslagskraft er meget vigtig for en messe stand eller en plakat, og der findes derfor en række materialer som hjælper dig med at adskille dig fra alle de andre reklamer, såsom 3D folie og perforeret vinduesfolie.