Anvendelse

POS-and-POP-Materials_ContentPage_259x194.jpg

POS- og POP skilte

POS (point-of-sales) og POP (point-of-purchase) skilte er en særlig form for skiltning til butikker. De har til formål at tiltrække kundens opmærksomhed mod nye produkter eller specielle tilbud. Bruges også ofte til arrangementer eller sæsontilbud.

Se produkter

Husk også:

  •  Indendørs skiltning og POS er en effektiv måde at promovere en bestemt mærkevare eller produkt på, og materialevalget er derfor essentiel for kampagnens succes.
  •  Plastmaterialer bør overvejes, da disse har længere holdbarhed. Karton og bølgepap er de billigste alternativer til indendørs skiltning, og er desuden glimrende til kampagner. Du kan forlænge holdbarheden ved at laminere kartonen efter trykning.
  •  Du bør overveje hvordan dine skilte og displays skal bruges. Fritstående elementer bør være holdbare, stive og det er også vigtig at vide hvor meget vægt de tåler.
  •  Skal skiltet monteres på en facade bør du overveje hvordan det skal sættes fast. Dette kan påvirke dit design, specielt hvis skiltet skal stanses og går ud over relevant information. Vægten af skiltet bør også tages med i betragtning ift. fastsættelse.
  •  Bruger du selvklæbende folie direkte på væggen eller gulvet, skal du være opmærksom på hvilket underlag og type klæbestof som er på folien, så du er sikret at gulvreklamen tåler «trafikken» og at der ikke er overskydende klæbestof ved fjernelse.
  •  Det er vigtigt at bruge det rigtige produkt til den trykmetode du benytter (silketryk, offset, digital offset, UV mm.).

 

Your search did not match any document